Umjesto da radim...
Milerama
Blog
petak, ožujak 7, 2008
Štovanome svekolikom općinstvu na znanje i ravnanje:
milerama ima novu adresu: milerama.nosf.net.

Osim novog dizajna i nove adrese, nova (bolja i starija!) milerama nudi i neke nove sadržaje. Pa, koga zanima, dobrodošli...
milerama @ 14:58 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
nedjelja, ožujak 2, 2008
Čitam intervju s Vanjom i Ognjenom Sviličićem u Vjesniku. Napravio čovjek svašta, snima zanimljive filmove. Ali.
Ali onda izjavi da voli "vesterne i SF. Dakle, prave filmove za dečke."
A Vjesnik to onda, naravno, izvadi u lead.
Ako smijem reći: arrrrgh! I još jedamput: Arrrgh! Ama: AAARRRGGGH!

Tako. Sad mi je lakše.
milerama @ 15:20 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
petak, veljača 29, 2008
Vrsni ilustrator Roy Doty napravio je ovaj sjajan stroj za ustajanje iz kreveta... Svima sretan dan koji ne slavimo, a trebali bismo, jer dolazi samo jednom u četiri godine... A ako ne vidite dobro, pogledajte i veliku verziju.
Sretan 29.2.
milerama @ 13:39 |Komentiraj | Komentari: 0
četvrtak, veljača 28, 2008
Sok od naranče Dan Harris snimio je u Argentini neke jako zgodne fotke. Osobno, najviše mi se svidjela ova, koja pokazuje kako Argentinci izlaze na kraj s onima koji vjeruju da im je engleski dovoljan za cijeli svijet...
milerama @ 13:06 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
četvrtak, veljača 21, 2008
Potvrđeno je ono što sam oduvijek sumnjala: razni "bosweloxi" i druge trionitakarotinenske anti-age izmišljotine koje se čuju i vide na reklamama za kozmetiku su izmišljotine kozmetičkih kompanija.

Nakon što je studija od prije par godina dokazala da skupa kozmetika ima isto toliko efekta kao i jeftina (vrlo malo), ovo je još jedan dokaz da se kozmetička industrija kao takva zasniva 90% na lažima i nesigurnostima. Da ni ne govorim o umjetnim trepavicama Penelope Cruz na reklami za maskaru.

A s druge strane, prošlogodišnje istraživanje u Velikoj Britaniji otkrilo je da bi se preko polovica žena užasnulo kad bi bile primorane izaći iz kuće bez šminke. No zanimljivo mi je da bi se dvije trećine žena rado oslobodilo "terora šminke", ali im se čini da izgledaju tako loše da si to ne mogu dopustiti, a 23% ih čak smatra da se loše osjećaju bez šminke.

Kozmetička industrija je zločin. Većina žena iz iste ove ankete izjavilo je također i da je sa šminkanjem počelo oko 12. godine. I dok sve više širimo licemjernu zaštitu djece označavajući televizijske programe i mijenjajući sadržaje igara (u Njemačkoj na kompjuterskim igricama svi oni u koje pucaju igrači moraju krvariti zeleno, da ne bi ispalo da su ljudi), nikome ne pada na pamet da zaštiti maloljetnice od ispiranja mozga koje im nudi kozmetička industrija.

Rant, rant. Neke stvari me zbilja ljute, što ja tu mogu.
milerama @ 15:27 |Komentiraj | Komentari: 0
Arhiva
« » ruj 2017
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Brojač posjeta
41475
Index.hr
Nema zapisa.